SilverHouse
SilverHouse
Monitoruj zdrowie mieszkańców swojej placówki, bez względu czy jest to Dom Opieki czy Mieszkanie Wspierane. Ambientowo, RODO-przyjaźnie, nowocześnie.
Wybij się na tle konkurencji. Zaproponuj i oczekuj więcej!
Konsola Zarządzanie bez problemów
Konsola w sposób prosty i przejrzysty umożliwia kontrolowanie dobrostanu Twoich podopiecznych. Bez znajomości technologii, bez zbędnych ustawień i niepotrzebnych dodatków. Prostota i bezpieczeństwo w całej swojej rozciągłości.
IoT Inteligentne urządzenia pracują za Ciebie
Bez względu na to ile czujników monitorujących zostanie podłączonych system poradzi sobie z nimi bez problemu – również dla personelu. Sygnalizacja pojawia się jedynie kiedy wymaga tego sytuacja.
AMR Aplikacja Mobilna Rodziny
Aplikacja dla rodziny podopiecznych, która daje dostęp do harmonogramów pracy opiekunów, zapewnia komunikację i wspiera bezpieczeństwo poprzez wgląd w środowisko domowe seniora.
Przykład wykorzystania
w gminie
Jednostka gminna (np. MOPS) chce cyfrowo zarządzać organizowaniem usług opiekuńczych.
Wdraża moduł Care Management, dzięki któremu efektywniej wykorzystuje dostępność personelu i ma bieżący podgląd na stan realizowanych zadań w środowiskach. Dzięki temu może zrezygnować z dokumentacji papierowej (karty usług) bez szkody dla jakości usług opiekuńczych. Gmina jest w stanie wygenerować oszczędności oraz zmniejszyć liczbę reklamacji ze strony rodzin podopiecznych.
Rozwiązanie działa także w modelu zlecania realizacji usług opiekuńczych podmiotowi zewnętrznemu.
Najczęściej wykorzystywane funkcje
- Zlecanie zadań (w tym cyklicznych) opiekunkom i opiekunom
- Monitoring stanu realizacji zadań w czasie rzeczywistym
- Nadzór nad personelem w rozproszonym trybie pracy
- Raporty i podsumowanie pracy w dowolnym przedziale czasu
- Zastąpienie dokumentacji papierowej cyfrową (karty pracy personelu i konieczność podpisywania ich przez podopiecznego lub jego rodzinę).
Care Management jest odpowiedzią na dwa palące problemy(!) występujące w usługach opiekuńczych:
– każdy opiekun wykonuje usługi i prowadzi dokumentację „po swojemu”
– przy okazji zastępstw, opiekunowie zapominają przekazać ważne informacje o stanie zdrowia i zwyczajach podopiecznego
Przykład wykorzystania
w biznesie lub NGO
Firma lub NGO wykonująca usługi opiekuńcze chce poprawić jakość i efektywność usług świadczonych w przetargu lub dla klientów prywatnych.
Wdraża moduł Care Management, dzięki czemu w prosty sposób przydziela, nadzoruje i rozlicza zadania opiekuńcze. Zarządza personelem i jego zaangażowaniem, ma bieżący podgląd na stan realizacji zadań. Obniża koszty dzięki łatwiejszej koordynacji i lepszemu wykorzystaniu zasobów.
Najczęściej wykorzystywane funkcje
- Zlecanie zadań (w tym cyklicznych) opiekunkom i opiekunom
- Monitoring stanu realizacji zadań w czasie rzeczywistym
- Nadzór nad personelem w rozproszonym trybie pracy
- Raporty i podsumowanie pracy w dowolnym przedziale czasu
- Zastąpienie dokumentacji papierowej cyfrową (karty pracy personelu i konieczność podpisywania ich przez podopiecznego lub jego rodzinę).
- Pełna kartoteka podopiecznych
Łatwiej ma nie tylko zarządzający personelem,
ale i opiekun
Zarządzający usługami opiekuńczymi wie, kto i jakie czynności wykonuje, gdzie pojawił się problem (notatki po wizycie). Opiekun zyskuje klarowne narzędzie z listą czynności do wykonania przy danym pacjencie, ma dostęp do bieżących informacji o stanie zdrowia i zwyczajach podopiecznego – co zdecydowanie ułatwia codzienną pracę jak i zastępowanie innego opiekuna.
Nadzór odbywa się bez uciążliwości dla personelu i nie narusza jego prywatności. Funkcja mapy działa tylko podczas zalogowania do systemu, czyli w godzinach pracy.
Chcesz w prosty sposób nadzorować usługi opiekuńcze? Skontaktuj się z nami
Tworząc to narzędzie uwzględniliśmy uwagi i najczęstsze problemy zgłaszane przez personel opiekuńczy, opiekunów osób starszych czy pracowników MOPS-ów. Mamy dla Ciebie narzędzie proste w obsłudze, przetestowane i działające już w polskich ośrodkach i instytucjach.