Sopockie wdrożenie – zdecydowany sukces!

Pełnym sukcesem zakończyło się pierwsze tak kompleksowe wdrożenie sytemu SilverCare. W ramach sopockiego projektu mieliśmy okazję przygotować i uruchomić nasz system ze wszystkimi komponentami:

      • System do zarządzania opieką środowiskową,

      • Narzędzie do organizowania i koordynowania wolontariatu,

      • Moduł teleopieki, wraz z urządzeniami zwiększające bezpieczeństwo seniorów i osób z niepełnosprawnością (w tym opaski bezpieczeństwa i urządzenia IoT w mieszkaniach wspieranych),

      • Mapa sopockich usług społecznych wraz z wyszukiwarką www.

    Jest to pierwsze w Polsce wdrożenie tak rozbudowanego systemu wspomagającego proces deinstytucjonalizacji. Opasek używają podopieczni Środowiskowego Domu Samopomocy typu C oraz Dziennego Domu Pobytu przy sopockim DPS. Z kolei urządzenia IoT wspierają bezpieczeństwo lokatorów Zespołu Mieszkań Chronionych przy ul. Haffnera. Są to osoby z niepełnosprawnością intelektualną i z zaburzeniami psychicznymi, które nie wymagają całodobowej opieki lecz jedynie wsparcia w codziennym funkcjonowaniu i aktywności. Z aplikacji do organizowania pracy wolontariuszy skorzysta Sopockie Centrum Organizacji Pozarządowych i Wolontariatu, natomiast moduł do zarządzania opieką wykorzystywany będzie przez sopocki MOPS.

    – Sopockie mieszkania chronione są przykładem zastosowania nowych technologii w procesie deinstytucjonalizacji usług społecznych – mówi Michał Kraska, CEO SilverCare i szef zespołu wdrożeniowego – Jest to więc rozwiązanie SMART, ponieważ kompleksowo cyfryzuje, a dzięki temu wspiera tak ważny obszar działalności miasta, jakim jest zapewnienie mieszkańcom dostępności i wysokiego poziomu usług społecznych.

    Wdrożony przez nas system zapewnia dużo większe bezpieczeństwo niż dotychczas znane rozwiązania. Integruje wiele elementów, takich jak czujniki dymu, ruchu, otwarcia drzwi i okien, co zapewnia nie tylko możliwość natychmiastowego reagowania na zagrożenie, ale umożliwia również zaawansowaną analizę. To, w połączeniu z możliwością awaryjnego otwarcia drzwi, również na odległość, przez pracownika Centrum Alarmowego, jest obecnie najnowocześniejszym stosowanym rozwiązaniem. Wraz z aplikacjami dla opiekunek i wolontariuszy, którymi poprzez panel zarządza koordynator opieki, stanowi System Zintegrowanych Usług Społecznych SZUS.

    SilverCare obsługuje już 500 klientów PCO!

    Polskie Centrum Opieki, najstarsza firma teleopiekuńcza w Polsce, poinformowała, że pierwszych 500 klientów jest już objętych opieką poprzez system SilverCare. To ważny kamień milowy w

    Smart City Expo Poland 2023

    Biznesowe ścieżki tym razem zaprowadziły nas do Łodzi, gdzie odbyła się IV edycja Międzynarodowych targów technologii miejskich. Choć na imprezie przeważali reprezentanci branż zadomowionych już

    Scroll to Top